Antrenamentele prin care poti reduce celulita de pe fund

Celulita are tendinta sa apara cand un exces de grasime se formeaza intre tesuturile muschilor si piele. Comparativ cu barbatii, femeile sunt mai predispuse sa aiba celulita, pentru ca au un nivel mai mare de estrogen.In majoritatea cazurilor, femeile vor retine mai multa grasime in corp, iar aceasta se va evidentia pe solduri si in zonele din jurul fundului. Vestea buna este ca exista metode prin care poti elimina celulita de pe fund.

Iata cateva dintre antrenamentele testate si aprobate pe care ar trebui neaparat sa le incluzi in rutina ta de fitness.

Podul fundului

Acest exercitiu a fost creat pentru a fi executat sub forma de pozitie, adica ar trebui sa pastrezi o postura statica. Pentru inceput, trebuie sa iti asezi mainile si picioarele pe saltea, avand spatele catre podea, ca si cum ai face mersul racului.

Impinge-ti fundul in sus, asa incat sa fie strans si incordat. Asigura-te ca te sprijini in calcaie, nu in varfurile degetelor. Ramai in aceasta pozitie pentru un minut intreg si elibereaza. Ar trebui sa repeti acest exercitiu de trei ori.

In mod cert, vei simti o presiune in zona muschilor fesieri dupa cateva repetari. Incearca sa mentii aceasta pozitie pentru doua minute.

Ridicarea soldurilor pe un singur picior

Culca-te pe podea cu fata in sus, avand piciorul drept intins si genunchiul stang indoit. Incordeaza-ti muschii abdominali cat de mult poti. Strange muschii fesieri si ridica-ti soldurile, echilibrandu-te pe piciorul stang.

Tine-ti piciorul drept ridicat si mentine aceasta pozitie timp de 2 secunde. Elibereaza pozitia si lasa-te inapoi la pamant. Asigura-te ca iti misti trunchiul si soldurile in acelasi timp.

Asta inseamna ca arcuirea zonei lombare ar trebui sa ramana constanta de la inceput pana la sfarsit. Scopul este sa iti incordezi muschii fesieri cat mai mult posibil pentru a scapa de celulita.

Fandari cu greutati si genuflexiuni

Doua dintre cele mai bune exercitii pe care le poti executa pentru a-ti incorda muschii fesieri si pentru a scapa de celulita sunt fandarile si genuflexiunile.

Pentru a efectua fandarile cu greutati ar trebui sa stai in pozitie dreapta, cu picioarele in lungimea soldurilor si cu cate o greutate in fiecare mana.

Fa un pas mare in fata cu piciorul stang si indoaie ambii genunchi la 90 de grade pentru a te lasa in jos intr-o fandare. Impinge in piciorul stang pentru a reveni in pozitie dreapta. Repeta cu celalalt picior pentru a completa un exercitiu.

In ceea ce priveste genuflexiunile, ar trebui sa stai in pozitie dreapta cu picioarele distantate si cu varfurile degetelor indreptate inainte. Incordeaza-ti abdomenul o data ce iti impingi in spate soldurile. Indoaie genunchii la 90 de grade pentru a ajunge in pozitia de genuflexiune.

Asigura-te ca genunchii nu trec de varfurile degetelor. Impinge-te inapoi in sus pentru a completa un exercitiu. Ar trebui sa repeti exercitiile de cate 10 sau 12 ori.

Acestea sunt doar cateva exemple de exercitii pe care le poti face pentru a scapa de celulita din zona fundului. Cel mai mare avantaj al acestora este ca, pe langa eliminarea celulitei, vor tonifia si muschii pentru un fizic mai zvelt.

Get in Touch

Related Articles

Latest Posts